English | دری | پنبتو

kgj

هند پس از 2 سوپر اوور در سومین مسابقه سری T20 افغانستان را شکست داد

(AP) – روهیت شارما پنجمین رکورد T20 را در روز چهارشنبه به ثمر رساند، زیرا هند به دو سوپر اوور نیاز داشت تا افغانستان را شکست دهد و سری سه بازی را با نتیجه 3-0 بدست آورد.

راوی بیشنوی دو ویکت را در سه توپ دوم سوپر اوور انتخاب کرد، در حالی که افغانستان در تعقیب 11-2 هند شکست خورد، پس از اینکه شارما قرن خود را با زدن یک چهار و شش قبل از فرار ادامه داد. در این بین، رینکو سینگ پشت سرش گرفتار شد.

در اولین سوپر اوور، هند به 17 ران آف شش توپ نیاز داشت. شارما در آن زمان قبل از بازنشستگی، دو ضربه شش را زد، اما یاشاسوی جیسوال نتوانست دو ران مورد نیاز از آخرین توپ را به ثمر برساند زیرا بازی برای بار دوم مساوی به پایان رسید.

این پس از آن بود که شارما 121 توپ از 69 توپ را شکست تا پنجمین امتیاز T20 و بالاترین امتیاز T20 خود را به دست آورد تا به هند کمک کند در 20 اور امتیاز 212-4 را به دست بیاورد.

رینکو سینگ 69 توپ را به ثمر رساند و 39 توپ را به ثمر رساند و این دو با 190 ران از 95 توپ برای ویکت پنجم – یک رکورد T20 برای هند.

افغانستان تعقیب و گریز خیره کننده ای داشت، با سه بازیکن برترش که همگی نیم قرن گلزنی کردند و در 20 اور با نتیجه 212 بر 6 به پایان رسید.

شارما در قرن خود ۱۱ چهار و هشت شش تا زد و از هموطن خود یعنی سوریاکومار یاداو و گلن ماکسول (استرالیا) گذشت که هر دو دارای چهار تای ۲۰ صدی هستند.

در مجموع، شارما در شب 11 سیکس زد، از جمله دو سوپر اوور. قابل توجه است که او در دو T20 اول برای اردک های متوالی بیرون بود.

پس از برنده شدن پرتاب، هند در 4.3 اور به 22-4 رسید و فرید احمد 3-20 را انتخاب کرد.

جیسوال برای چهار ران بیرون بود و با یک ضربه دوگانه سریع همراه شد. ویرات کوهلی مانند سانجو سامسون برای یک اردک توپ اول تلاش کرد.

پس از آن شارما و سینگ با هم آمدند و تا پایان دوره های تنظیمی هند از هم جدا نشدند.

آنها با هم، هند را از دردسر در هم شکستند و در مجموع 14 عدد شش را زدند. آنها 36 ران از کریم جنت در فینال اینینگ های معمولی گرفتند – سومین باری که در مسابقات بین المللی T20 اتفاق افتاده است.

صد تای شارما در مجموع 64 توپ بود – 50 توپ اول او از 41 توپ خارج شده بود.

در پاسخ، افغانستان تعقیب و گریز شدیدی را آغاز کرد. رحمان الله گورباز و ابراهیم زدران بازکنان، تنها 66 توپ را برای اولین ویکت 93 به ثمر رساندند.

بازدیدکنندگان در آن مرحله از منحنی جلوتر بودند، اما برای اسپینرهای هندی که آنها را به عقب برگردانند. واشنگتن سوندار (3-18) و کولدیپ یداو با هم سه ویکت سریع را به دست آوردند و افغانستان در 12.4 اوور به 107-3 سقوط کرد.

گورباز 50 توپ از 32 توپ را به ثمر رسانده بود و کاپیتان زدران 50 توپ از 41 توپ را به ثمر رساند.

گلبدین نایب سپس یک دست نجات بازی کرد و 55 توپ را بدون 23 توپ به ثمر رساند. او به چهار چهار و چهار شش ضربه زد و تعقیب را از طریق اورهای مرگ هدایت کرد.

محمد نبی با 34 امتیاز از 16 بازی، معادل 19 امتیاز از 6 توپ آخر کاهش یافت.

افغانستان 18 مورد از آن ها را به دست آورد و بازی را مجبور به سوپر اوورهای پشت سر هم کرد

×